Bel Bureau Klantcontact: 06 44 353 619

Bureau Klantcontact werkt op vele gebieden intensief samen met partners. Er zijn partners waarmee we gezamenlijk projecten uitvoeren, gebruik makend van hun diensten of software en er zijn partners die we aanbevelen bij klanten indien we vaststellen dat er behoefte is aan oplossingen die zij aanbieden.

Positieve klantervaringen managen: cx/omni CEM Cloud is de innovatieve SaaS oplossing voor Customer Touchpoint Management in Marketing, Sales en Service. Ondernemingen hebben naast CRM aanvullend een management systeem nodig dat visualiseren, plannen en monitoren van de klantervaring mogelijk maakt op alle touchpoints. De cx/omni Customer Experience Management-oplossing koppelt, over afdelingen heen, alle online en offline touchpoints, evalueert deze vanuit het perspectief van de klant én visualiseert gevonden inzichten als Customer Journeys en service blueprints. Optioneel kunnen kwantitatieve datastromen of kwalitatieve feedback gegevens aan de touchpoints  worden gekoppeld en geïntegreerd worden in een CX Dashboard. Bekijk hier de demo.

DataMoll is gespecialiseerd in business intelligence & data analyse. De “Voice of the Customer” wordt normaliter gedestilleerd uit een combinatie van kwantitatief marktonderzoek, kwalitatief marktonderzoek en eigen gegevens (bijvoorbeeld marketingdata, operationele data, contactdata). In de gevallen waarin een bedrijf nog onvoldoende gebruik maakt van haar data als informatiebron, kan DataMoll met een scherpe neus voor verbanden en relevante inzichten uitkomst bieden. Ook kan zij adviseren over hoe data beter beschikbaar kan worden gemaakt, hoe de datakwaliteit verbeterd en bewaakt kan worden en hoe informatie in dashboards tot leven kan worden gewekt.
juuni_logo

JUUNI attitude hunters bemiddelt mensen met een klantgerichte attitude. Of het nu gaat om klantenservicemanagers, teamleiders, specialisten in workforcemanagement, sales- of IT- professionals voor klantcontactomgevingen. Hun ervaring in deze vakgebieden maakt dat zij de connectie maken; met opdrachtgevers en met kandidaten. Hun drijfveer? Leuke mensen bemiddelen bij leuke opdrachtgevers! Zij weten wat er nodig is om succesvol te zijn; werk wat bij je past en werken in een omgeving waar je energie van krijgt.

De Klantcontact Monitor is een jonge, enthousiaste en ambitieuze organisatie met maar één doel: klanten blij maken met de KCM, een prachtige oplossing en perfecte service. De Klantcontact Monitor biedt een betaalbare en eenvoudig te hanteren webtoepassing waarmee je via een persoonlijk online dashboard continu zicht hebt op de kwaliteitsbeleving van jouw klanten en medewerkers. Op alle denkbare niveaus. Altijd en overal. Met de KCM heb je een krachtig instrument in handen waarmee je snel en gericht klant- en medewerker tevredenheid kunt verbeteren en dus kosten kunt verlagen.
logo_obi4wan
OBI4wan biedt een gebruiksvriendelijke tool voor online- en offline media monitoring, webcare, data-analyse, social analytics en content publishing. Met OBI4wan heb je altijd en overal een volledig en nauwkeurig overzicht van miljoenen (inter)nationale berichten, dialogen en trends voor realtime webcare en gerichte monitoring van organisaties, merken of aandachtsgebieden.

tevreden-logo

Tevreden.nl is het grootste volledig in tevredenheid gespecialiseerde onderzoeksbureau van Nederland. Tevreden.nl geeft met gericht onderzoek inzicht in klantervaringen en werkbeleving met als resultaat beter presterende organisaties met een optimaal klantgerichte dienstverlening. Steeds meer organisaties gebruiken de tevreden.nl onderzoeksoplossingen enerzijds voor het verbeteren van interne processen en anderzijds voor externe transparantie als marketinginstrument, verantwoording richting stakeholders of om hun imago te verbeteren.
Back to Top