Bel Bureau Klantcontact: 06 44 353 619

Regelmatig hebben klanten hele goede en bij de organisatie passende ervaringen met een bedrijf. Maar helaas komt het nog erg vaak voor dat deze ervaring heel negatief is. De klantreis voldoet niet aan de verwachtingen of men wordt tijdens het klantcontact van het kastje naar de muur gestuurd. Bureau Klantcontact vindt dat de klantervaring in Nederland beter kan. Beter moet. Daarom wil Bureau Klantcontact meer aandacht voor de momenten van interactie met de klant.

Visie

Interactie tussen jou en je klant is hét moment om je klant die positieve en prettige ervaring te geven. Een bij het bedrijf passende ervaring. Hét moment om de klant het gevoel te geven dat de organisatie hem echt waardeert. Lees meer….

Waar we voor staan

Bureau Klantcontact heeft een aantal overtuigingen. Overtuigingen die zijn opgesteld vanuit het hart en het hoofd. Het zijn zaken waar Bureau Klantcontact voor staat en waarin ze gelooft. Lees meer….

Back to Top