Bureau Klantcontact is expert op het gebied van klantervaring. We ondersteunen bedrijven bij het verbeteren van deze klantervaring, de zogenaamde Customer Experience (Cx). Zodat de ervaringen van de klant beter passen bij zijn verwachtingen én bij de organisatie. Hiervoor biedt Bureau Klantcontact op vier manieren ondersteuning.
Inspiratie
Is Cx nieuw voor je organisatie? We helpen je om een start te maken. We gebruiken CEM Cloud als middel om de klantreis en de klantervaring te visualiseren. Je kunt direct aan de slag om de klantervaring verder te verbeteren. Lees meer…
Implementatie
Wil je Cx management structureel borgen in je organisatie? We helpen je bij het implementeren van customer experience zodat de klantervaring continue wordt gemonitord, geanalyseerd en geactiveerd. Hoe we dit doen? Lees meer….
Interim
Tijdelijke ondersteuning of vervanging nodig? We vervangen Cx-managers en Cx-experts op tijdelijke basis. En we ondersteunen hen die deze rol voor de eerste keer in hun carrière in gaan vullen. Interesse? Neem contact met ons op.
Comments are closed.